Тесла Автопілот 'частково винен в аварії


Опубликованно 14.09.2017 21:39

Тесла Автопілот 'частково винен в аварії

Гетті Зображень

Національна рада з безпеки транспорту США (ntsb) США встановила, що система автопілота Тесли був частково винен в аварії зі смертельним результатом, в якому модель s зіткнувся з вантажівкою.

Федеральні слідчі кажуть, що Тесла "не вистачає розуміння" обмеженості підлозі-автономний Автопілот.

У ntsb рекомендував, щоб виробники автомобілів і регуляторів вжити заходів щодо забезпечення таких систем не використовувалися.

Він сказав, що зіткнення не повинно було статися.

Аварія, в травні 2016 року, призвело до загибелі водія Тесла Джошуа Браун, 40. Водій вантажівки, який тягне причіп, був неушкоджений.

"У цій аварії, система Тесла працював, але він був розроблений, щоб виконувати лише обмежені задачі в обмеженому діапазоні середовищ", Крістофер Харт, співробітник агентства сказав на зустрічі, щоб обговорити результати свого розслідування.

"Тесла дозволило водієві використовувати систему поза середовища, для якої вона була створена, і система давала набагато більше свободи водієві, щоб відвернути його увагу на щось крім водіння."Напів-автономного водіння

У червні, що ntsb випустив 500-сторінкову доповідь, в якому говориться, що в 37 хвилинах їзди, містер Браун тримав руки на кермі всього за 25 секунд.

В той час, водій вантажівки сказав Ассошіейтед Прес, що Пан Браун був перегляд фільму "Гаррі Поттер", коли відбулося зіткнення.

Однак сьогодні слідчі заявили, що немає ніяких доказів, що містер Браун дивиться фільм, в той час як він був за кермом.

Ради Безпеки додав, що водій вантажівки відмовився давати інтерв'ю для свого розслідування.Основними факторами

У ntsb знайшов, що і Пан Браун і водій вантажівки мали достатню відстань візування, щоб дозволити часу для обох сторін, щоб був діяти для запобігання зіткнення.

Слідство встановило, що містер Браун неуважність і небажання далекобійника поступитися обидва головних чинників аварії.

Слідчі не могли знайти причину, чому пан Браун був неуважний.

Однак, вони підтвердили, що водій був у втомленому стані або під впливом алкоголю і наркотиків, і ні водій відволікся на мобільному пристрої.

За підсумками засідання, звіт Нацради з безпеки включає в себе сім рекомендацій щодо забезпечення безпеки, що зобов'язує виробників автомобілів, щоб додати заходів для запобігання автоматизованих систем керування автомобіля можуть бути використані поза умов, для яких вони були розроблені.

Тесла ще відреагувати на висновки у звіті Нацради.



Категория: Финансы