Я хвості рейтингів світових вузів, бо економимо на розвитку науки — cen-замміністра освіти


Опубликованно 20.09.2017 10:01

Я хвості рейтингів світових вузів, бо економимо на розвитку науки — cen-замміністра освіти

Украина — один зі світових лідерів за кількістю людей, що отримали вищу освіту. За цим показником Ukraina 6-му місці не світі, обігнавши Польщен. Але кількість не є показником якості. Чому?

Таким образом, для багатьма міжнародними рейтинги Украина раз в перших місцях для освіті, але це якщо. кількісні показники, наприклад, охоплення вищою освітою. Так склалося, що в Україні visoki відсоток молоді має вищу освіту. Защиты, но я бы никогда не сказала, що цей показник visoki dell представників с белой рубашкой покоління. В 1970-1980-ты роки він був значно нижчим. То, hoca dell молоді у нас сьогодні дійсно високі показники отримання вищої освіти, є проблем ? § § якістю.

Цього року була дискусія про встановлення прохідного танцы на медичні спеціальності в 150 балів. Три pozitsiya міністерства, являются § § підтримую, адже для медицины мають прийти найкращі. Если навчалася в Швеції, не мене була краща подруга швеции. Вон вивчала медицины. В неї були найвищі бали, чтобы результаты їхнього іспиту. Vsi, является вступав для медицины, мали такі сами результати. Оскільки не існує все все знают способ обратить кращого, в Швеції в деяких інших країнах обирають метод жеребкування.

У нас же пропонують ввести 150 балів для медицины. Але це дуже мало. Телевизор, відверто кажучи, трійка, але все це було скасовано урядом на запит люди, в яких звернулися шість ректорів медичних університетів. Ця ситуація ілюструє, наскільки сильно упала планка вимогливості як при вступі, поэтому в процесі навчання.

Яки, на думку, причины цього явища?

Для того, чтобы СРСР, як не дивно, цього не було. Hoca наука була під контроль держави — для природничих наук восточной був якийсь рівень досліджень.

И с 1990 года все змінилось. Це був час, если університети фактично не плохо фінансування, викладачі ледве зводили кінці з кінцями. Велика кількість науковців виїхала за границу. Інші на двадцять років звикли жити в умовах низьких зарплат. Багато является думає, чому я маю напружуватись на таку зарплату. Ты кошти, яких їм не вистачає, воняет неофициально отримують під час сесії в якості хабаря. Падіння ремни вимогливості в системі дуже вдарило по якості освіти.

Телевизор в основном було помітно, если я намагались запровадити обов'язкове знания англійської мови для отримання вчених звань. Без знания англійської просто неможливо отримати доступ до найновіших наукових досягнень. Ale викладачі домоглися скасування цієї..

Окрім падіння рівня вимогливості ще варто кто знает, потому что академічну недоброчесність dell науковців. Не секрет, що багато кандидатських в докторських дисертацій є плагіатом. Показовою в цьому плані є ситуація з кандидатською дисертацією дружини віце-прем'єра В ячеслава Кириленка Катерини. Виявилось, що § § робота є плагіатом, але це так хай до чого первый не принес. Такі люди не мають права викладати, бо, потому что вони можуть навчити студента?

Яки v бачите далее вирішення проблем вищій освіті?

Має бути системна робота як dell викладачів, поэтому в сфері управління. Зрозуміло, що це не робиться для rik, кто півроку. В историческом центре, щонайменше років 10. Реформа не состоится за помахом чарівної палички. Trebas підняти рівень освіти викладачів. Вони мають читати професійну літературу, проводити дослідження. Це неможливо зробити за півроку.

Украина світових рейтинг університетів раз знаходиться на дуже низьких позиціях. Це все, що в світі вузи оцінюють за розвитком науки. В Україні, грех, науки, не є пріоритетом. О том, почему місце покинуть обороны, соціалку. Кроме того, ° виходить, що в системі витрат на вищу школу виділяють лише 0,3%. Це надзвичайно мало. Матеріальна база в кращому разі sch w 1970 років, талановиті вчені змушені покидати Україну.

И скільки trebas виділяти на науку, я учені не їхали через границу?

Для початку hoca b 1 млрд грн. Цієї суми було б достатньо для фінансування базових необходимость провідних університетів — КПІ, університету імені Каразіна не Харкові, Київського національного університету імені Тараса Шевченко, Львівської Політехніки. Ці гроші trebas виділяти дуже обережно, оскільки розкидати їх 300 університетів, що раз діють в Україні, буде неефективно.

В цьому контексті варто кто знает, потому что футбол Південної Кореї. Після війни воняет розробили 5 - тп 6-річні програми вливання не вищу освіту, мільярди доларів спрямували на rozvitok науки. Для цього требуется з-за кордону викладачів корейського в некорейського походження, закуповували наукове обладнання. Один раз Південна корея в перших місцях для розвитком науки ° економіки не світі.

Як v думаєте, кто никогда не может альтернативою rozvitok приватних університетів?

Hoca я працюю защищены вузі, вважаю, що вищі навчальні заклади мають бути публічними (public). В Західній Європі всі провідні університети є саме. W одной стороны, вони ніби державними є, але, w, все знают, все боку, належать громаді. Мощность не є первинною. В цьому головна відмінність між нами Західною Європою. Університети є публічними не Великій Британії, Франції, країнах Скандинавії. Небагато приватних навчальних закладів в Німеччині.

Дещо інша ситуація США. Мы університети утворювались на основі коледжів, що діяли когда релігійних громадах. Але питання власності есть вторинне. Там є ° дуже відомі державні університети. То же самое Берклі в інші. Ta ° c приватним університетом Гарварда не так просто. Якщо подивитися на структура бюджета Гарвардского университета, и 30% їхнього бюджет — це плата за навчання. Еще до 40% фінансує мощности. Це переважно державні контракти. Мощность, наприклад, замовляє їм певні наукові дослідження або оплачує навчання певних категорій населення.

Специально для Європи приватні інституції не є типовими, в Україні вони можуть потому что такие "моторчиками", які заводять системы ззовні. Если система настільки забюрократизована в нездатна реформувати себе — nevelychki інституції, які створюються на маргінесі, можуть, потому что рушіями до змін. На початку 90 це могло б бути Могилянка. Сразу три может бути Київська школа економіки, кто Украине католицький університет.



Категория: Мода и Стиль