Чому повністю електричні автомобілі можуть бути застряг в повільній смузі


Опубликованно 25.09.2017 04:13

Чому повністю електричні автомобілі можуть бути застряг в повільній смузі

Гетті Зображень

Дійсно електромобілів збирається взяти на себе від старомодного двигуна внутрішнього згоряння?

Судячи за деякими заголовки ми бачили останнім часом, ви могли б подумати, що бензинові і дизельні двигуни будуть відправлені в утиль. Але реальність дещо інша.

Немає сумнівів, що Автомобільна промисловість переживає радикальні зміни.

На мотор-шоу цього року у Франкфурті - даний час в німецькому місті - модним словом протягом печеристих виставкових залів була "електрифікації".

За день до шоу, наприклад, Volkswagen заявив, що будуватиме електрифіковані версії кожної моделі в свій асортимент, в тому числі ті, які продаються під Ауді, Шкода, Сеат і Порше брендів - до 2030 року.

В той же вечір, Мерседес материнської компанії Даймлер сказав, що це буде мати електрифікованих версій своїх моделей до 2022 році.

ЕПК

Інші компанії, в тому числі Volvo, Jaguar і Land Rover і Хонда зробили подібні обіцянки.

Це, безумовно, амбітні плани - але важливо усвідомлювати свої обмеження.

Вони не говорять, що вони будуть позбавлятися від дизельних або бензинових автомобілів повністю. Вони просто обіцяли зробити електрифікованих версій їх.

Це також важливо визнати, що "електрифіковані" насправді означає.

Він може, звичайно, послатися на повністю електричних батарей транспортних засобів. Але він також може бути використаний для опису гібридів і гібридів проявляється в багатьох формах.

Плагіна в гібридних, наприклад, має велику Ємність батареї і часто здатна повністю працює на електроенергії, принаймні, частина часу, хоча він буде мати Бензиновий двигун, а також.

Один тип Plug-в гібридних, часто називають діапазон-продовжив ЕВ, по суті електромобіль з невеликим бензиновим двигуном, який виступає в якості бортового генератора."

Сильний або повний гібрид, як Тойота Пріус, використовує відносно потужний електричний мотор з звичайним двигуном, але вам не потрібно підключити його для підзарядки.

М'який гібрид, між тим, фактично являє собою звичайний автомобіль, оснащений невеликим електродвигуном, який дозволяє двигуну тимчасово закрили, коли автомобіль зупиняється на світлофорі, наприклад. Це може також використовуватися, щоб поліпшити прискорення і допоміжних енергетичних систем.

Щоб виконати свої зобов'язання, автовиробники могли б просто запропонувати ряд м'яких гібридів. Вони дешевше у виробництві, ніж повні гібриди, але вони можуть запропонувати значні переваги в плані продуктивності і споживання палива.

Вже будуються таким чином все більше і більше автомобілів.

Незважаючи на свої обіцянки може звучати трохи більш драматичним, ніж вони є насправді, це правда, що автовиробники вкладають величезні гроші в нові електричні моделі.

Наприклад, "Фольксваген", говорить, що до 2025 року один з чотирьох своїх машин може бути на батарейках. BMW каже, що буде пропонувати 12 чистий-електричний моделі тієї ж дати.

Так що є рушійною силою переходу до електромобілів? Існує кілька факторів.

Запуск Тесла модель s у 2012 році довів, що електромобілі можуть виконати так само, як їх бензинові аналоги і мають пристойний діапазон батареї, хоча і за високою ціною.

З тих пір вартість літій-іонних батарей значно знизилася, в той час як технологія управління батареї покращилася, що робить такий продуктивності більш доступним.

По-друге, анти-забруднення законодавство посилюється на ключових ринках. Ось у Європі, наприклад, з'являться нові обмеження набули чинності на викиди двоокису вуглецю від 2021.

Ці обмеження значно жорсткіші, ніж нинішні, і вони засновані на середній рівень забруднення, створюваного викидами всього автомобільного парку.

Гетті Зображень

Тому, виробляючи з нульовим рівнем викидів автомобілів, виробникам буде набагато легше досягти цілей. Та ж логіка застосовна до побудови більш гібридів.

Обидва ці чинники вже впливають на довгі найбільших виробників перспективу, коли у вересні 2015 року, ще один фактор вступив у гру.

Скандал з викидами дизельних литий небажаний центр уваги промисловості - викриття не тільки шахрайство, але той факт, що дизельні автомобілі, зокрема, регулярно проводила набагато більше шкідливих викидів, ніж офіційні цифри дозволяють припустити.

В результаті було негативної реакції з боку політиків, так і споживачі, у той час як Volkswagen, архітектор скандал, намагався відновити свою репутацію, ставши лідером в області технологій електричних автомобілів.

В якості головного Фольксваген виконавчий директор Маттіас Мюллер сказав мені у Франкфурті: "ми отримали повідомлення, звичайно. Споживачі хочуть чистих автомобілів. Люди хочуть чистого повітря, і ми хочемо внести свій внесок".

Гоелро був на картах задовго до скандалу з VW вибухнув. Але події двох років тому, можливо, допомогло прискорити процес.

Тепер, схоже, що автовиробники в силу необхідності, намагаються отримати деякі корисні піар пробіг від процесу, який був, насправді, більш або менш неминучим.

Так, занадто, кілька політиків. Розмови про заборону бензинових і дизельних автомобілів може звучати драматично, навіть драконівські. Але ось у Великобританії, наприклад, пропонований заборона не поширюється гібридів.

Галузеві експерти кажуть, що до 2040 року - Дата, коли заборона набуде чинності - дуже малоймовірно, що будуть не-гібридних автомобілів залишилося на ринку.

Тоді виникає питання інфраструктури. Інша Технологія бізнесу

Гетті Зображень Як заробити гроші, як Instagram Чому Швеція близькі до перетворення в безготівковій економіці Ви повинні дозволити 'робот' управляти своїми пенсійними накопиченнями? Це наступний фінансовий скандал, який чекає? Хотіли б ви прокотитися в небо безпілотні таксі?

В даний час налічується близько 7300 зарядка для електромобілів у Великобританії, і їх число зростає зі швидкістю близько 10 в день, за даними ZapMap. У всьому світі ця цифра становить близько двох мільйонів, за даними Міжнародного енергетичного агентства.

Зрозуміло, що якщо мільйони бензинових і дизельних автомобілів повинні бути замінені на електричні версії, то нам буде потрібно величезних інвестицій в інфраструктуру зарядки, або вони не дінуться.

Вони також потрібні батарейки - багато батарейок. І влада, щоб зарядити їх повинен бути створений десь. Іншими словами, ми, ймовірно, потрібно будувати нові електростанції.

Це вимагає часу і грошей.

Між тим, гібридні автомобілі пропонують зручний і ефективний затичка. Як керівник БМВ Харальд Крюгер висловився, бензинові та дизельні автомобілі "ще не вмерли".

"Ви побачите час переходу з інвестиціями в двигунах внутрішнього згоряння - бензинові двигуни дизельні двигуни, дуже ефективними двигунами", - говорить він.

"Але в довгостроковій перспективі, ми побачимо сталої мобільності З Е-мобіль."

Агентство Reuters

У VW Group Маттіас Мюллер погоджується.

"Там буде співіснування двигунів внутрішнього згоряння та систем електроприводу протягом певного періоду. Я не можу сказати вам, скільки це буде", - говорить він.

"І це тому, що у нас є, щоб отримати правильний інфраструктури в місці... ми повинні створити Ємність батареї.

"Ми говоримо тут про величезний потенціал, і його ще потрібно створити."Технології слідкуйте за бізнес-редактор Метью стіни в Twitter і Facebook Натисніть тут для отримання додаткової технології бізнесу



Категория: Финансы