Дайсона, щоб зробити електромобілів з 2020 року


Опубликованно 27.09.2017 19:00

Дайсона, щоб зробити електромобілів з 2020 року

Хіткліф О'меллі

Дайсона, інжинірингова компанія, найвідоміший за його пилососи та вентилятори, планує витратити 2 мільярди фунтів розробляє "радикально" електричний автомобіль.

Батарея-приведений в дію корабель повинен бути запущений в 2020 році.

Каже дайсон 400 співробітників працюють над секретним проектом за останні два роки у своїй штаб-квартирі в Малмсбери, Вілтшир.

Тим не менш, автомобіль ще не створений, не побудований прототип, і на території заводу ще належить вибрати.

Сер Джеймс відмовився повідомити подробиці проекту. "Конкуренція за нові технології в автомобільній промисловості є жорсткою, і ми повинні зробити все від нас можливе, щоб зберегти специфіку нашого корабля конфіденційною", - сказав він співробітникам по електронній пошті.

Важливі деталі, які не визначилися або не секрет включати очікувані щорічні фірми з виробництва всього, вартості автомобіля, або його діапазон або максимальну швидкість.

Сер Джеймс сказав, що близько $ 1 млрд буде витрачено на розробку автомобіля, з іншого ?1 млрд на батареї.

Кінець на Твіттері @Дайсон

Подальший розвиток роботи буде проходити в колишньої бази ВПС в Hullavington в Вілтшир, де персонал переїде в лютому.

Сер Джеймс також сказав, що його автомобіль фірми буде виглядати "радикальні і різних", але не буде орієнтований на масовий ринок.

Двигун розроблений і готовий йти, сказав він, але фірма як і раніше проектуванні автомобіля.

Рішення дайсона означає, що він приєднується до Раш у світовій автомобільній промисловості розробити і виготовляти електромобілі.

Деякі виробники, такі як Nissan, Тесла, Рено, БМВ і Хендай вже їх виготовлення.

Інші, такі як Фольксваген, Вольво, Мерседес, Хонда і Ягуар Ленд Ровер оголосили про плани продати електричні або гібридні версії своїх існуючих бензинових і дизельних двигунів діапазонів.

Фольксваген, наприклад, планує витратити 20 млрд. євро (?17,5 млрд) до 2030 року, щоб розвивати свою батарейках засобами.

Сер Джеймс сказав, що він був зацікавлений з 1990 року в розробці технології фільтрації, щоб зупинити викиди дизельних автомобілів, що забруднюють навколишнє середовище.

Але як автомобільної промисловості не проявляють ніякої зацікавленості у впровадженні цієї ідеї, він би замість того, щоб приєднатися до швидко зростаючої тенденції, щоб зробити електромобілі.Аналіз: Тео Леггетт, бізнес-кореспондент Бі-бі-сі

Ринок електромобілів стрімко зростає, але він теж стане тісно.

У найближчі кілька років, багато нових моделей на ринок, в тому числі Ipace автомобілі Jaguar, кіт, Фольксваген В. сім'ї Д. і Мерседес EQ діапазон. Тесла також має великі плани на його недавно запустили модель 3.

Вони будуть приєднуватися до створеної моделі, такі як Nissan Leaf, і БМВ і3, Рено Zoe і Tesla моделі S.

Дайсон ясно бачить тут можливість. А нові проекти будуть доступні, і знижуються ціни, все більше споживачів будуть готові спробувати електромобілів.

Політики, стурбовані забрудненням повітря, хочете їх зробити саме це.

Велике питання, чи варто Дайсон може вторгнутися на територію, що великі виробники вже намагаються зробити свої власні. І давайте не забувати конструкцій від Google на електричний/самостійного водіння на ринку.

Тесла був в змозі побудувати новий автомобіль з нуля, але тільки за умови створення конструкції, яка ефективно рухали ворота і змінила очікування людей про те, що електричний автомобіль може забезпечити.

Якщо Дійсно хоче грати з великими хлопчиками, йому доведеться провернути подібний трюк.



Категория: Финансы