Пекін забороняє нові велосипеди, як схеми поділу викликати хаос


Опубликованно 30.09.2017 01:00

Пекін забороняє нові велосипеди, як схеми поділу викликати хаос

Гетті Зображень

Пекін став останнім містом в Китаї, щоб заборонити нові загальні велосипеди, як країна боях проти двоколісної хаос і проблеми безпеки в міських районах.

Новий доставка велосипедів до 15 схеми поділу міста буде призупинено, заява уряду в четвер сказав.

Вершники вже можуть отримати доступ до майже 2,4 мільйона загальних циклів в Пекіні.

Він приєднується до інших китайських містах у спробах приборкати суспільної небезпеки, заборонивши нові велосипеди на популярних схем.

У заяві, Міський транспорт комісія також заявила, що буде почати зусилля, щоб очистити паркування.

Велосипеди у великих містах часто кидають, кидають як потрапило на вулиці і бордюри.

Він сказав, що комісія буде дивитися на регулювання загальних схем велосипеда, включаючи керівні принципи для паркування.

Гетті Зображень

Загальна велосипеди стали повсюдно в найбільших містах Китаю.

Вершники не могли отримати доступ до близько 16 млн автомобілів по всій країні, на ринку переважають Алібаба-підтримав Офт і Tecent, що фінансуються Mobike.

Але погане регулювання створив хаос на дорогах країни, з тисячами велосипедів відкидаються або звалив вже в людних місцях.

В Китаї, а не з фіксованими док-станції, всіх фірм циклу програми.

У більшості випадків велосипеди оснащені чіпом GPS, дозволяючи користувачам знайти велосипед. Вони платять за оренду зі своїх смартфонів, а потім розблокувати його - іноді використовуючи QR-код.

Як тільки вони закінчили подорож, клієнти можуть залишити велосипед в будь-якому місці.

Це призвело до певних проблем в містах, і в Шанхаї, Гуанчжоу, Шеньчжень і Ухань серед місць, які виконуються заборони на нові велосипеди.

Раніше на цьому тижні державні ЗМІ повідомили, що число загальних велосипедів в міських округах міста Ухань наближався 700,000, що значно перевищує можливості міста в 400 000.



Категория: Финансы