БТ знову топи скарг широкосмуговий


Опубликованно 05.10.2017 08:26

БТ знову топи скарг широкосмуговий

БТ

БТ продовжує працювати, як у Великобританії, більшість скаржилися на домашній постачальник послуг широкосмугового доступу, згідно з даними регулятор ofcom.

Компанія залучила 28 скарг за 100,000 клієнтів на обслуговування в квітні-червні.

Це означало, що БТ було найгірше місце з шести найбільших провайдерів Великобританії вже п'ятий квартал поспіль, незважаючи на показник нижче, ніж за попередній період.

Його платні ТВ-сервіс також боролися.

BT ТБ залучили 13 скарг на 100 000 передплатників за три місяці. Ця служба була більше скарг, ніж її конкуренти в кожному доповіді жаль, починаючи з середини 2015 року.

Середні показники галузі у другому кварталі були: 21 скарг за 100,000 клієнтів для широкосмугового чотири скарги на 100 000 клієнтів для платного телебачення

Дані ofcom в представляє тільки скарги споживачів вибирають нагнітати звертаючись до сторожової - а не тих, кого відправлять на окремі фірми або окремих уповноважених, так що, швидше применшувати рівень невдоволення.

Тіло не публікувати дані про окремих випадках.

Але він сказав, що загальні претензії до БТ були включені: технічних несправностей питання білінгу як він розглянув скарги на своїх співробітників

"Ми приносимо вибачення клієнтам ми опустили", - сказав БТ в заяві.

"Ми дбаємо про сервіс і ми вклали значні кошти, щоб зробити поліпшення, включаючи наймання 2,200 чоловік, який допомагає нам відповісти швидше, ніж коли-небудь раніше дзвінки - більше восьми з 10 зараз відповів у Великобританії та Ірландії".

Головний споживчої політики офком не відносяться до БТ імені в своєму резюме, але, мабуть, свідчить, що вона хотіла подальших дій.

"Ми очікуємо, що постачальники, особливо ті, хто був постійно виступати, щоб зробити якість обслуговування та роботи зі скаргами їх пріоритетом номер один", - сказала Джейн гул.

Один ринок-спостерігач зазначив, що широкосмугове обслуговування Вт загальні інфраструктури - передбачено його поділ Openreach - як небо і УО, які були б скаржилися на постачальників.

"Наявні в нас дані з тестів швидкості вказує БТ не даючи людям гірше, ніж досвід інших", - сказав Ендрю Фергюсон з сайту Новини ThinkBroadband.

"Що означає, що це не є широкосмуговий проблема, так як клієнт-сервісу, включаючи час, вона не залишає народу на утримання... або ще гірше, коли люди намагаються подзвонити в службу підтримки, це займе чотири або п'ять разів, щоб пройти."



Категория: Финансы