Віра бос Катару в повітрі Кардіфф маршруту


Опубликованно 19.10.2017 15:00

Віра бос Катару в повітрі Кардіфф маршруту

Глава виконавчої влади Катару дихальних шляхів, - сказав він чинив опір тиску всередині компанії не літати між аеропортом Дохи та Кардіфф.

Акбар Аль-Бакер сказав, що були "дуже переконливі аргументи" від людей в авіакомпанії, що не було достатньої кількості пасажирів, щоб виправдати новий щоденний рейс.

Але він наполягав, що він буде доведено в користь Кардіфф замість Брістоль.

Маршрут починається в травні 2018 року.

Р-н Аль Бейкер сказав Бі-бі-сі Уельс, що він буде "посередником" при залученні додаткових інвестицій в Уельсі з допомогою нового сервісу.

Великобританії та Урядом держави Катар домовилися фунтів стерлінгів інвестицій в 5 млрд для майбутніх проектів.

Катар вже має важливі зв'язку з Уельсом, в тому числі і "Катар Петролеум", основним акціонером якого є Південно-гачок, один з найбільших скрапленого природного газу (СПГ), термінали в Європі, в Мілфорд Хейвен, Пемброкштр.

Аеропорт Кардифф і Уряду Уельсу, якому вона належить, ясно дали зрозуміти, що вони шукають партнера з приватного сектору для підтримки розвитку долини Гламорган сайті, в тому числі нову будівлю терміналу.

Р-н Аль Бейкер, виступаючи в торговельній місії в столиці Катару, каже: "Уельс-це величезні держави, що розвиваються - важливо, що ми працюємо і підключити жителів Уельсу і південно-заходу з іншим світом."

Але він сказав, що службу мав би стояти на своїх власних ногах.

"Ми не таксі, ми авіакомпанія, так що ми не можемо порадувати і догодити кожному побажанням", - сказав він.

"Ми повинні переконатися, де ми працюємо, ми працюємо на комерційній основі і що ми подбали про маршрут розвивається дуже швидко і з хорошими людьми і правильний вихід."

Р-н Аль Бейкер сказав, що він був пролобійований міністри, дипломати і начальники аеропорту і там було "колосальний тиск", щоб переконати його співпрацювати в Уельс.

"У нас були змагання між збірними Уельсу і Брістоля і Уельс виграв".

Він сказав, що це важливо мати щоденні рейси, а у нього були аргументи зі своєю командою планування за кількістю пасажирів.

Але він сказав, що Уельс був "більшу частину Сполученого Королівства" і там були туристи, яким не може бути використаний безпосередньо з Кардіффа.

"Коли дитина має шоколадку не дати йому на шматки - регіон туга за міжнародним рейсом і як тільки один з п'яти в світі зірки авіакомпанії, чому ми не повинні йти щодня?"

Анонс нового маршруту було зроблено до нинішнього спору між Катаром і його сусідами, включаючи Саудівську Аравію та Об'єднані Арабські Емірати.

Катар дихальних шляхів це заборонено літати над тими країнами, що означає, що рейси можуть зайняти більше часу і бути більш дорогим, потенційно стримують клієнтів з Кардіффа в Доху.

Р-н Аль Бейкер також відкинув ідею про нинішніх напружених відносин на Близькому Сході вплине на Британських туристів.

Він вже чотири роки, як аеропорт Кардіфф був куплений Валлійського уряду за ?52 м внаслідок падіння числа пасажирів.

Деб Перукарня, начальник аеропорту Кардіфф виконавчий, сказали, що Катар маршрут Airways був істотно важливий, так як він орієнтований по сторонах сприйняття.

"Мова йде про побудову того, що ми називаємо заразливу впевненість у бізнес як з пасажирів та авіакомпаній", - сказала вона.

"Щоб мати мир, клас авіакомпанії, як Катар впевненість і довіра в наш аеропорт і ринок надасть величезну стимулюючу дію на нас і додати впевненості ми створюємо на щомісячній основі".

Вона сказала, що є на ринку становила 1,4 млн пасажирів з Уельсу та Західного регіону, які на даний момент вилетів на Близький Схід з інших аеропортів.

Відбулася в Британському посольстві в Досі, з гостей, включаючи держсекретаря Уельсу Алан Кернс і команда червоні стріли СРР дисплей стійки реєстрації.

Сказав містер Кернс: "це можливість для в-трафік, але і вихідний трафік так Кардіффа стає частиною цього глобального Великобританії, які ми розробляємо".

Агентство Reuters



Категория: Финансы