Італійці, які воліють американський кави


Опубликованно 06.11.2017 11:13

Італійці, які воліють американський кави

Джеймс Уітті

В Італії кави-це синонім еспресо, збитого швидко й без церемоній. Але нова порода американському стилі кав'ярні приваблюють молодих італійців.

"Нам тут подобається, тому що ми можемо вчитися і бути підключений інтернет. Ми обидва віддаєте перевагу американський стиль кави, ніж італійський, і ми любимо різні стилі пиріжки", - кажуть Аврори, 13, і Лінда, 14 років.

Це тільки до обіду і ми сидимо всередині кав'ярні 12 унцій - самозваний американський кав'ярня поряд з Дуомо в Мілані.ООН, кафе'

Італія є світовою столицею кава - скрізь, де ви свою чергу, ви бачите бар, де подають еспресо, капучіно або кафе маккіато, а також традиційні булочки (круасани).

У цих місцях, якщо ви попросили латте вам буде поданий склянку молока. Замовлення еспресо теж відпадає; "Дольче ООН" - це все, що вам потрібно сказати. Кави та еспресо є синонімами в Італії.

Але тут напій-це набагато більш екзотичні, з американо, гляссе з корицею або латте карамель macchiatos все на пропозицію.

Це не просто напої. Лічильник завалений такі пончики, мафіни, тістечка і рогалики.

Джеймс Уітті

Один клієнт Альберто, який знаходиться в 32, каже, що такого роду відмінності, які залучили його.

"Мені подобається приходити сюди, тому що це стильний і молодий свіжий вигляд порівняно з італійської кав'ярні".

Це молоді італійці, як ті, хто починає перетрушувати традиційної італійської кавової культури в Італії.

Спільні кави 12 унцій відкрила свій перший магазин в 2015 році з'явилося шість в Мілані і один відкриття тільки у Вероні. Мережа хоче розширити у великих містах, таких як Рим і Венеція.

Але те, що зробив засновник італійської Девід Натаніель хочете продати американський кави в своїй рідній країні?

Джеймс Уітті

"У мене двоє дітей, підлітки - кожен раз, коли вони їздили за кордон вони завжди хотіли мати фотографії, розміщені в соціальних мережах з великої чашки кави з вершками", - говорить він.

"Одного разу я бачив, як типова жінка з Мілана з сумочкою Луї Віттон з великою чашкою кави, і вона стала моєю музою.

"Якщо вона ходить по вулицях Мілана з великою чашкою кави, то прийшов час".

Незважаючи на нетрадиційну концепцію, він говорить, що кав'ярня була широко вітали, коли він відкрив.

"У нас не було гніву чи опозиції, але це було забавно бачити обличчя людей, які приходять і не розуміють концепцію.

"Їх реакцій на вживання кави у великих паперових стаканчиках було досить забавно, багато професіоналів на ринку насправді відчував, що необхідно для такого ланцюга."

Гетті Зображень

Джонні Форсайт, глобальний напої аналітик дослідницької фірми Минтел, каже, традиційні кав'ярні не змогли йти в ногу з мінливими смаками.

"Італійська кав'ярня традиційна культура настільки, що він рішуче ігнорувати сучасні тенденції споживача.

"Це також дуже рідко можна зустріти ароматизовані кави, хоча в деяких закладах на півночі подавати каву з нутеллою або паста з фундука", - говорить він.Зміна тенденцій

Однак дослідження Минтел виявив, що італійці, особливо молоді, прагнуть експериментувати за межами традиційного еспресо.

Його дослідження показали, що більшість (64%) з 16-24-річних італійських любителів кави люблю пробувати різні аромати кави (наприклад, ванілі, фундука) будинку в порівнянні з 42% осіб у віці 55 років і вище.

Минтел також виявили, що більше трьох чвертей з 16-24-річних, які п'ють каву протягом звичайної тижні як молочний смак кави у порівнянні з 60% регулярних італійських любителів кави у віці від 45 і вище.

Джеймс Уітті

Це не просто 12 унцій кави суглобі, який з'явився, щоб скористатися цим мінливим смакам.

США-стиль мережа Арнольд кава відкрила свій перший магазин в 2009 році, а також в Мілані. Він тепер має дев'ять кав'ярень з більш набір для відкриття у Флоренції та Римі.

Італійський засновник Альфіо Bardolla говорить той факт, що їх магазин дозволяє клієнтам довше залишатися і затримуватися на кава є одним з найбільших атракціонів.

"В італійському барі заснована на кинути пити і менталітет, і якщо ви там протягом десяти хвилин вони дратуються.

"Ми думали, що якщо "Макдональдс" вдалося [в Італії], то так би американський кави".

Джеймс Уітті

Містер Bardolla колоди думка, що продаж США стиль кави означає, що якість страждає, аргументуючи тим, що його часто розбавляють означає, що вони повинні використовувати більш якісну каву.

"Люди не приходять до нас, щоб випити кави... але еспрессо з нашими кави навіть краще, ніж у традиційних барах. Наша ціна вище, але якість вище".

Зізнався наркоман кави і Арнольд підтримки 22-річна Алессия переконаний.

"Це легше, ніж італійська кава і я люблю, що ви можете носити його з собою у великих паперових стаканчиків", - говорить вона.

Гетті Зображень

Кавовим гігантом Starbucks робить ставку на більше любителів кави нам, як Алессия, коли він відкриває свій перший магазин в країні в наступному році, високого класу, високого концепція обжарочную в Мілані в двох хвилинах від Дуомо і історичного Галерея Вітторіо Емануеле ІІ.

Американська мережа кав'ярень пообіцяв ввести Батьківщина еспрессо "з покорою і повагою".

Але що робити, традиційними власниками італійської кави думаю про зрушення в культурі?

Джеймс Уітті

Віто Фортунато, власник кафе "Ріголетто" у Сальсомаджоре-Терме в провінції Парми, говорить, що він вважає в американському стилі кави, особливо з ароматом "дуже погано для вас".

Навіть коли вони отримують "американські прохання" він говорить, що вони роблять це "по-італійськи".

"В Італії для тих, хто хоче мати інший стиль кави ставимо невелику краплю ароматизованого сиропу або коньяку, або краплю свіжого збитими вершками або невеликий морозива совок, але це дуже традиційно по-італійськи."

Але він каже, що найбільші втрати від зростаючого числа молодих італійців вибирають американський стиль кафе над місцевими еспресо районі бару не має нічого спільного з ароматом, але і з культурою:

"Клієнт бачить бар як місце, щоб відкритися, довіритися і поговорити і точки людського контакту між двома людьми.

"Я бачу, що це повільно зникають, але це дуже важливо для нашого життя".



Категория: Финансы