Безпаперовій залізничні квитки по всій Великобританії до 2019 року'


Опубликованно 22.11.2017 11:00

Безпаперовій залізничні квитки по всій Великобританії до 2019 року'

Транспорт для великий Манчестер

Планує замінити паперові квитки на поїзди у Великобританії не будуть прискорені, міністр транспорту Кріс Грейлінг сказав.

Пасажири зможуть користуватися мобільними телефонами та смарт-картки для подорожі по всій мережі до кінця 2018 року, він сказав конференції консервативної.

Люди "хочуть смарт-квитками і ми доставимо його," сказав він.

Захищаючи Залізничний інвестиційні плани уряду, він сказав, що всі поїзди на півночі Англії будуть або модернізовані, або замінені до 2020 року.

І він сказав, що консерватори - які були звинувачені в "недодача" Північно - була електрифікована в чотири рази більше залізничної мережі на північно-заході в сім років у владі, ніж праця зробив у 13 років. Консервативне конференції: оновлення

Виступаючи в Манчестері, р-н Грейлінг сказав, що хотів смарт-квитками, щоб стати нормою, нова технологія буде випробувана до кінця цього року, щоб дозволити власникам абонементів на проїзд без паперових квитків.

"Наші залізні дороги не досягли достатнього прогресу у використанні нових технологій для залізничних квитків. В минулому році я вам казав, що нам потрібно позбавитися від паперових квитків на наші поїзди.

"З тих пір ми працювали над проектом, щоб досягти цього", - сказав він.

"Тому я сьогодні з докладним описом нашої програми ?80 млн, щоб принести смарт-квитками... за допомогою мобільних телефонів, штрих-кодів і смарт-карт на території майже всієї залізничної мережі до кінця наступного року".

Він також сказав, що він хотів побачити більше приміські франшиз за межами Лондона, використовуючи оплачувати-як-ви-го квиткових систем на наступний рік.'Дні Британська залізниця'

Він протиставляв те, що він сказав, було найбільшою інвестиції в залізні дороги на півночі "з паровою століття" з планами лейбористів націоналізації операційних поїзд компанії за рахунок конфіскації активів приватного сектора".

Захищаючи запису РЖД після приватизації в 1990-х роках, він сказав, що кількість людей, що використовують Мережу в два рази, були відкриті нові маршрути та нові флоти поїзда були у використанні по всій країні.

"У світі Джеремі Корбін, ми б набагато краще повернутися до часів Британської залізницею", - сказав він.

"Ці 'дні слави", коли лінії були закриті і послуг зарубана. Коли пасажиропотік впав і інвестиції в залізні дороги, прирівняних до болтовим з'єднанням деталей на залізничних колесах".

Він додав: "якщо розглядати бізнес як ворога і податок з неї, поки птенчики пищать, він просто піде в інше місце. І так буде робочих місць і інвестицій. І можливості для наступного покоління".

Містер харіус також оголосив про 100 млн фунтів для місцевих доріг поліпшень у Великобританії і висловив надію, що уряд зможе дати офіційну відмашку для нової злітно-посадкової смуги в аеропорту Хітроу в першій половині 2018 року за умови проведення необхідних консультацій з громадськістю та підтримки парламенту.



Категория: Финансы