Додаток, яке надихає десятки мільйонів, щоб покататися на велосипеді


Опубликованно 22.11.2017 11:00

Додаток, яке надихає десятки мільйонів, щоб покататися на велосипеді

Страва

На щастя для десятків мільйонів велосипедистів по всьому світу, Гейни, Марк не пішов зі спорту, коли у нього була жахлива аварія в 2002 році.

Гонки на велосипеді вниз по крутій дорозі до Каліфорнії, він потрапив у вибоїну і вилетіла, роздрібнивши ліву руку і лікоть. Він потрібен не менше 11 операцій, щоб відшкодувати збиток.

Багато хто з нас не хотіли б, щоб знову подивитися на мотоцикл, але Марк повернувся в сідло і через кілька років він і його друг придумав ідею за те, що став найпопулярнішим у світі додатком Велоспорт - Страва.

Якщо Ви не затятий велосипедист, то ви, можливо, не чули про це, але для тих з нас, хто, як крутити педалі на двох колесах, це не перебільшення, щоб сказати, що додаток було революційним.

Використовуючи GPS (глобальна система позиціонування програмного забезпечення на ваш смартфон), це дозволяє Вам записувати вашу поїздку, а потім побачити чітку лінію маршруту, який ви пройшли цикл по електронній карті.

Це говорить вам, як далеко і швидко ви вже задіяли, і ви можете порівняти свої часи за деякі розділи, такі як популярні гірських сходжень - з тим, як добре ви робили раніше і з іншими користувачами Страва.

Це означає, що ви можете змагатися, щоб перемогти разів інших людей і прагнемо бути "королем (або королева) гори" на певному відрізку дороги.

Гетті Зображень

Вперше запущений в 2009 році і з розширенням до бігу і інших видів спорту, тепер Страва має десятки мільйонів користувачів по всьому світу, багато з яких знайти його повністю звикання.

Слово Страва навіть використовується в якості дієслова, як "Я збираюся страва цей атракціон," а ще є приказка: "якщо не тренуватися, то це не вважається."

Хоча він володіє безліччю суперників, чиї програми роблять подібні речі, такі як карта моєї їзди і endomondo, число користувачів Страва вежа над іншими. Він стверджує, що ще один мільйон людей приєднатися кожні 45 днів.

Але, незважаючи на її величезну популярність і той факт, що вона спирається на $70 млн. (?54м) інвестиційної компанії (які не розкривають свої фінансові результати) широко повідомляється, ще не отримав прибуток. Так в чому проблема і як можна її змінити?

Страва

Марк Гейни, 48, каже, що первісне буття ідеї для Сан-Франциско Страва прийшла, коли він і співзасновник Майкл хорват закінчив Гарвардський Університет.

"Ще в кінці 1980-х років Майкл і я веслував разом в Гарварді. Це був неймовірний досвід, особливе, з великим товариства.

"Єдиною проблемою було те, що потім ми випустилися і - тсссс - що все просто зникли.

"Тому, обговорюючи ідеї для бізнесу ми сказали, 'було б здорово повторити, що дух товариства в елінгу.' Ідея полягала у створенні віртуальної роздягальні для спортсменів, щоб порівняти час. На жаль, технології просто не існувало в той час." Велоспорт груп попередити за автомобіль-dooring' Дорожній податок: міф про те, що не помре У велосипедистів мають бути тонкий, щоб носити Лайкру?

Перенесемося в 2008 і Марк і Майкл, як і раніше друзі, не забули про свою ідею. Тоді Марк провів майже два десятиліття в секторі програмного забезпечення, в той час як Майкл був діловим і викладач економіки, який також пробував себе в ІТ-індустрії.

Тоді технології зробили їх ідеї, можливо, з винаходом GPS-пристрої iPhone і інших смартфонів. І любить Facebook зробили люди звикли ділитися інформацією про себе в інтернеті.

Страва

І так два друга почали Страва, на ім'я шведське слово "прагнути" з посиланням на родовід Майкла.

Додаток відразу ж з уст в уста і натисніть кількість користувачів тільки зросла, і з тих пір не сповільнилося.

З її найбільша кількість користувачів у США, потім у Великобританії та Бразилії, коментатори ставлять Страва успіх порівняно з його дрібних конкурентів, аж до поєднання простоти використання, і більшу увагу на товариськість - здатність бачити, чим займаються ваші друзі, спілкуватися і коментувати один одного їздить, і дати комусь "спасибі" за гарну поїздку.

Марк називає це "секретний соус Страва", і він має величезні амбіції компанії. "Ми хочемо бути надійним спортивний бренд 21-го століття, але замість голки і нитки це біти і байти", - говорить він.

Фінансові проблеми для Страва полягає в тому, що її основні пропозиції так добре, більшість користувачів не спокуса оновити свій платний "преміум".

Компанія не буде випускати процентне відношення числа користувачів преміум-класу, але коментатори кажуть, що це буде приблизно на 20% позначки.

Як Марк підтверджує, що основний потік доходів компанії залишається передплатники Premium, він повинен бачити якщо він може збільшити це.

Страва теж сподіваються на збільшення грошей це робить з Тай-UPS спортивних фірм, і використовувати його дані для роботи з місцевою владою по всьому світу, щоб поліпшити і збільшити їх надання велодоріжок.

Для того щоб допомогти форсувати Страва це потенційний дохід, його нещодавно привезли у новий виконавчий директор, Джеймс Кворлс, який приєднався з Instagram. Зміни бачила, що перехід від ролі голови.

Марк каже: "Ми хочемо взяти Страва з десятків мільйонів [в] доходи в сотні мільйонів, і Джеймс це призведе".

Страва

Великобританія Велоспорт журналістка Ребекка Чарльтон каже, що це важко переоцінити, наскільки успішно Страва перетворив себе в "соціальна мережа для спортсменів, свого роду будинок для своєї спортивної життя".

Між тим, США Велоспорт коментатор промисловості Скотт Монтгомері прогнозує, що Страва дійсно є прибуткове майбутнє.

"Вони кажуть, що в технологічному секторі, що перший-це переможець, а другий забув, і Страва і напевно били своїх суперників.

"Хтось виконав велику роботу маркетингової стороні, і додаток є дуже простим у використанні. Вони зараз на тій стадії, коли вони володіють величезною аудиторією, а якщо ви перебуваєте в такому положенні ви будете отримувати вигідно."

Марк додає: "ми у світі соціальна мережа для спортсменів, але я також дуже радий, що ми просто заохочуючи більше людей, щоб бути активним".



Категория: Финансы