Убер прагне переговорів про відновлення ліцензії Лондоні
Опубликованно 03.12.2017 10:39
Агентство Reuters
Убер готовий піти на поступки, щоб забезпечити свою ліцензію, щоб працювати в Лондон оновлюється, її генеральний менеджер по столиці сказав.
Тому Elvidge сказала Санді Таймс: "хоча ми не просили робити якісь зміни, ми хотіли б знати, що ми можемо зробити".
Він додав: "це вимагає діалогу у нас, на жаль, не вдалося".
Транспорт для Лондона розповів Ride-град додаток фірма, він не був пристосований для зберігання приватних автомобілів ліцензії оператора.
Прес-секретар Дфл сказав, що буде недоречно для подальшого обговорення.
Убер хоче зустрітися Садик Хан, мер Лондона, з моменту свого обрання в травні 2016 року, але ці прохання були відхилені, за даними джерел, близьких до компанії.
Понад 630 000 людей підписали онлайн-петицію, в спробі утримати операційної ?ber в Лондоні після її ліцензії закінчується 30 вересня.
Він має 21 днів, щоб оскаржити рішення Тфл і може продовжувати надавати свої послуги в столиці "до тих пір, поки процес оскарження вичерпані" - точка, р-н Хан підтвердив у відзиві на позовну заяву change.org .
Тфл висловив ту ж точку зору в Твіттері в неділю:
Кінець на Твіттері @Тфл
Вантажоперевезень, експедиції і привів недонесення серйозних кримінальних злочинів, проводити достатню перевірку на водіїв та інші питання безпеки в якості підстави для непродовження ліцензії компанії ?ber.
Поступки убер, швидше за все, центр з безпеки пасажирів і пільг для водіїв, лімітів на їх робочих годин, і відпускні. Що робить Лондон убер означає заборону? Сім речей, людей буде не вистачати, якщо убер йде Ваша думка: uber Лондон втрачає ліцензію
Незважаючи на більш примирливий мову від містера Elvidge, убер сказав в серії твітів в неділю, що він буде оскаржувати рішення Тфл "в суди на захист життя водіїв і споживчого вибору мільйонів лондонців, які використовують убер".
"Водії, які використовують ?ber в Лондоні мають ліцензію tfl і через цю ж посилюється ДБС [розкриття і послуги заборони] перевірки в якості таксі.
"Ми завжди дотримувалися правила tfl на звітну серйозних інцидентів, з відданою командою, яка тісно співпрацює з лондонською поліцією."
Хоча є додатки, такі як mytaxi і Гет, які дозволять пасажирам в хаіль чорні кеби в Лондоні, а також ті з minicab фірм, таких як Аддісон, убер має прямого конкурента в столиці.
У taxify естонської базі був змушений припинити надання послуг через кілька днів після запуску у Лондоні раніше в цьому місяці, тому що він не має Тфл ліцензії.
Зовсім інша ситуація в США, однак, де в Америку завоював частку ринку в цьому році після серії пр катастроф убер, яка призвела до витіснення засновник Тревіс Каланик в якості головного виконавчого директора в червні.
Поділитися ?ber в США їздити-град ринку впала з 91% у 2014 році до 74,3% у серпні, згідно з даними другого виміру, який відстежує покупки кредитною картою.
Гетті Зображень
Lyft має 23.4% ринку, з іншими додатками, такими як, "Джуно", gett і коляскою на 2.2%.
"Санді Телеграф" повідомила, що високопоставлені керівники lyft було три очних зустрічі з tfl і чиновники мерії в минулому році, а також два конференц-дзвінки.
Зустрічі, розкривається в свободі інформації прохання, не свідчать про те, що lyft є, проте, готується до запуску в Лондоні.
Lyft в конкуренції з ?ber у сотнях міст США і позиціонував себе як етичне та відповідальне оператора, чим його більше суперника.
Категория: Финансы