Тому знайти великі розміри жіночого взуття може бути проблема


Опубликованно 05.12.2017 05:39

Тому знайти великі розміри жіночого взуття може бути проблема

Гетті Зображень

Послуги КК взуттям Джонс швець був врятований від адміністрації на початку цього року, але його нові господарі досі закривають ряд своїх магазинів, що є проблемою для жінок з великим розміром ноги і кілька варіантів.

І я повинен знати: як Джонс-один з небагатьох Хай-Стріт скоби, щоб запропонувати більше, ніж середній асортимент великих розмірів, мій місцевий філіал був першим портом заходу для розміщення своїй ваговій категорії пух і прах.

Зараз він лежить порожній, останній внесок в каламутній історії взуття, які засудили мене до шнурівці хлопчика в школі і нависаючими пальцями в будь-якому сандал так.

З незалежними магазинами рідко панчоху взуття Розмір вище семи і більше брендів пропонують тільки один або два варіанти - якщо мені пощастить знайти підходящу взуття залишається Святий Грааль.

З 1970-х років середній розмір взуття чоловіків і жінок у Великобританії збільшилася на два розміру, від розміру, від восьми до 10 і чотирьох до шести, відповідно, за даними дослідження з коледжу Подиатрии.

"Коли п'ятий Розмір був середнім по галузі подумати, забезпечуючи два розміру вище в сім разів про бахромою адекватних жінок, але тепер це шість, ми повинні бачити набагато більше вісімки і навіть дев'ятки стандарт", - стверджує коледжу д-р Джилл Холстед-Rastrick.

Вона вважає, взуттєвої промисловості не в ногу з часом, щоб розмістити народ, який вище і важче, а так за еволюційною логікою, має великі ноги, і попереджає, що це питання, яке може виявитися міною уповільненої дії для наступного покоління.

"Збільшення ваги сплайс ноги і ми бачимо багато дорослих носити взуття, які є занадто вузькі або маленькі. Це тільки збирається стати більш серйозною проблемою, оскільки ми продовжуємо розширюватися - нам потрібен більш широкий асортимент великих розмірів".

Це звичне оповідання з Лорою західного суспільства взуття Монтажників.

За її оцінками, близько 30% запитів, які вона отримує від дівчини у віці близько 12 і не можете знайти шкільні туфлі вище восьмого розміру, і хто повинен носити взуття для хлопчиків в результаті. Незалежно від будь-якої естетики це має серйозні наслідки для здоров'я ніг дівчат, - стверджує вона.

Гетті Зображень

"Взуття для хлопчиків підходять по-різному, і погано підігнаний взуття змінюється [дівчата] фізіологія.

"Якщо ноги болять неприродно ви переносите свою вагу, коли ви ходьби і це зношується інших суглобів і сухожиль, що веде в тазостегнових, колінних і гомілковостопних і шиї проблем надалі."

Захід вважає, що проблема пов'язана з кончиною британського виробництва в 1980-х роках, коли багато британські бренди переорієнтувалися виробництво за кордоном, щоб скоротити витрати. Це означає менше досліджень у розвитку стопи і глибше розрив між виробником і потреб споживачів, - говорить вона.

"Коли ми виробляли взуття тут ми зможемо запустити короткі виробничі лінії, включаючи великі розміри за незначну плату, але в закордонну фабрику потрібно замовляти в більшому числі, яких стає економічно недоцільна.

"Незалежні магазини не можуть конкурувати з дешевшим імпортом витрат і вони були б ті, для зворотного зв'язку з неможливістю поставки деяких елементів, таких як великих розмірів для представників їх виробників.

Гетті Зображень

"Тепер споживачі трала від ланцюга до супермаркету і персонал не дуже хвилюють; це самообслуговування масового ринку підхід, і якщо у нас ви можете мати його, якщо не складно менталітету, тому виробники не мають поняття."

Фокус на моді за якістю посилює проблему для творців багатьох жінок взуття. На відміну від чоловічої ринок виграв від більш дорогих предметів, таких як Goodyear фальцовые взуття, яка насолоджуватися здорової експорту до Європи, Азії та США.

"Ціна наказав для них робить вигідним виробництво Великобританії", - говорить головний британський виконавчий Асоціації взуття Джон Сондерс.

На відміну від "більшості жінок Великобританії, шевці працювали в гучність до середнього рівня ринку", - говорить він, і сильно постраждали в кінці 20-го століття за рахунок збільшення азійських конкуренції, рітейлери вимагають більшу частку прибутку, і споживачі звертаються до більш дешевого взуття.

Зараз на Китай припадає близько 65% взуття у всьому світі, і з цим прибуває з країн, де середній розмір жіночого взуття у великій Британії три з половиною, ця віртуальна монополія досягла розмірів взуття.

Колишньої розкоші покупець взуття Наомі Брейтвейт, зараз мода маркетинг і брендинг викладач в університеті Ноттінгем Трент, згадує, як стандартних розмірів взуття, в компанії, в якій вона працювала знижується після перейшов на виробництво з Італії в Китай.

"Розміри вибірки були засновані на китайські ніжки, які менше кісток і вже. А також це, багато дизайнери в розкішному підсумку просто не хотіли бачити їх взуття великих розмірів, так як вони не думали, що вони виглядали так само красиво, як більш мініатюрні розміри".

Додаткові витрати, пов'язані з виробництвом великих розмірах, щоб покрити додаткові матеріали і збільшення ваги вантажу є ще одним стримуючим фактором для вже кілька неохоче промисловості, вона поступається.

Це пролом на ринку так довго високий Саллі, фахівець в області моди і взуття для високих жінок, успішно експлуатуються. Її асортимент взуття починається в Розмір семи до 13.

Що робить взуття вище восьмого розміру витрат фірми про ?5 додаткових пари з-за додаткового матеріалу, а також використовує індивідуальний 'останній' - тривимірний ноги подібної форми, на якому кожен черевик виготовлений.

Але це, здається, окупається з взуття зростає від 5% до 15% частку від загального бізнесу. Розмір 10-це зараз самий популярний Розмір, що становить 30% від обсягу продажів взуття.

"Попит на взуття великих розмірів жіночі неухильно зростала", - каже довгий високий Саллі покупець взуття, Кріс О ' Ши.

Інший варіант, якщо у вас великі ноги, купити німецький.

Гетті Зображень

"Німеччина-це дуже виняток - він завжди був набагато кращий вибір у більш великих розмір взуття і те, що вони роблять добре-це взуття з якість, комфорт і довговічність", говорить о'ші.

У той час як Німеччина досі віддає на аутсорсинг виробництва в країни Азії, багато брендів взуття збереже головний офіс, маркетинг і дизайн в заміському з постійним акцентом на функціональність і якість за модою.

Ось чому Доктор Холстед-Rastrick часто спрямовує пацієнтів на німецькі бренди. Але вона каже, що галузь може краще використовувати технології, щоб забезпечити більш персоналізований фітинги без позамежної ціни, що взуття ручної роботи, як правило, команди.

"Ви навіть можете сканувати і вимірювати ноги через телефон додаток зараз, так що, звичайно, ми не можемо бути так далеко від ситуації, коли ми можемо послати наші вимірювання підприємствам і сказати, це форма моїх ніг чи можете ви зробити мені що-небудь?"

Тут сподівається, що зміна почалася.



Категория: Финансы