Алді бачить рекордні продажі, але прибуток падіння
Опубликованно 13.12.2017 00:14
Гетті Зображень
Алді повідомила про рекордні продажі у Великобританії та Ірландії в минулому році, але його доходи різко впали на тлі запеклої цінової війни між супермаркетами.
Німецький дискаунтер сказав, що продажі зросли на 13.5% до $ 8.7 млрд. в 2016 році, а операційний прибуток впав на 17%.
Послуги поклав відповідальність за падіння на його "продовження інвестицій в цінах та інфраструктурі".
Головний виконавчий алді Метью Барнс сказав, що його стратегією було запропонувати самі низькі ціни у Великобританії".
"Ми робимо все від нас залежне, щоб захистити клієнтів від тих, хто підвищує вартість, переконавшись, що наші ціни є найнижчими в Великобританії, кожен день у році", - сказав він.
Алді, який в даний час налічує 726 магазинів у Великобританії, повідомила, що планує відкрити ще 70 в цьому році і буде інвестувати ще ?459m.
В даний час німецька мережа має 6.9% частки ринку, згідно з останніми даними галузі зріс порівняно з січнем.
Цей показник робить її п'ятої за величиною супермаркет у Великобританії після tesco, asda, sainsbury's і Моррисонс.Аналіз: Емма Сімпсон, бізнес-кореспондент Бі-бі-сі
Алді лише близько 1700 найменувань, порівняно з 20-30 000 найменувань товарів Ви знайдете в типовому великий супермаркет.
І 94% з них-приватні марки. Не будучи зобов'язаним великих брендів дозволяє купити продукти дешевше - тим самим заощаджуючи гроші наших клієнтів і в той же час гідну прибуток.
Противники вент проти власних торгових марок aldi є де упаковка виглядає неймовірно схожий на великого побутових брендів, і супермаркети скаржилися на свою рекламну тактику. Але це не відлякати покупців.
Бос Метью Барнс впевнений, що Алді завжди буде дешевше.
Це одна з причин, чому його прибуток знизився другий рік поспіль.
Категория: Финансы