Модні фірми зосередитися на соціальних медіа


Опубликованно 28.12.2017 00:49

Модні фірми зосередитися на соціальних медіа

Вікторина

Швидкість реакції на тренди в соціальних медіа стає все більш важливою в битві між "швидкої моди" і більш високої вулиці роздрібної торгівлі, кажуть експерти.

Молоді жінки все частіше виявляються під впливом того, що вони бачать на таких додатків, як Instagram, а також знаменитостей.

Швидко модних брендів стрибають на ці тенденції.

Але Хай-Стріт рітейлери кажуть, що вони піднімають свою гру, щоб конкурувати.

Індустрія моди має важливе значення для економіки Великобританії. Він підтримує 880,000 робочих місць і сприяє ?28 млрд. до ВВП.

І протягом п'яти днів з п'ятниці, світ моди спускається на столицю на Лондонському Тижні моди, яка демонструє Британської моди і світових брендів.

Рожевий Бутік

Глобальний директор з маркетингу інтернет-магазину topshop-це шина Sauvaire повідомили сьогодні Бі-бі-сі програми, а вигадки на подіумі вплив Хай-Стріт рітейл-дизайн, соціальні медіа відіграють все більшу роль.

"Що зараз в моді-це не просто Злітна смуга, яка надихає ці тенденції, тренди з'являються на вулицях.

"Вуличний стиль також буде надихати тенденції, тому реально це стає плавильним котлом натхнення."

Просто як соціальні медіа надихає дизайнерів, це також впливає на молодих жінок у виборі стилю, каже вона.

"Це був великий зсув... така всеохопність, що соціальні медіа приносить, і різноманітність. Дівчата хочуть бачити дівчаток, які схожі на них, що вони можуть відноситися до носіння одягу, на відміну від тих зображень, які були вигнані з друку модних журналів протягом багатьох років".

Підривної модних фірм, які швидко стрибати по тенденціям, визнають це і набирають позиції проти Хай-Стріт роздрібної торгівлі.

Рожевий бутік, один з самих швидкорослих брендів, говорить, що бере натхнення з різних джерел, включаючи соціальні медіа, говорить Ден Арден, комерційний директор фірми.

Рожевий Бутік

"Там була... кажу, що була в тренді в соціальних медіа за останні місяці, який був у ГАРАЗД, люба?'," каже Ден Арден, комерційний директор фірми.

"Нам вдалося дуже швидко зробити це гасло футболки - я думаю, ми повернули, що приблизно в три дні, і нам вдалося дізнатися, що продаж і онлайн дуже швидко."

Як швидко абсолютно зможете отримати продукт через свої ланцюжка поставок безпосередньо корелює з продажу, додає він.Цегли і кліків

Індустрія моди розвивається. В минулому році, майже сім з 10 жінок, що купили одяг онлайн.

В цьому році онлайн-продажів збільшився на 24% від загального способу витратити, у порівнянні з 17% у 2013 році.

Вікторина

Одяг тест визначає себе як "ультра-швидкої" моди. Заснований в Глазго, він нещодавно плив на мета фондової біржі, оцінивши компанію в ?200 млн.

Комерційний директор Sheraz Рамзан говорить, що фірма виросла з "пару магазинів у Шотландії до того, що зараз більш 300 точок торгівлі в більш ніж 20 країнах".

"Ми завжди швидко модний бренд, і я думаю тепер, що слівце, яке ми чули, це те, що ми 'ультра-швидкої моди бренд, і ми розробили дуже спритний ланцюжка поставок, щоб дозволити бренду дуже швидко реагувати на модні тенденції."'Конкуренція'

Так, де це залишає цегли та мінометних роздрібної торгівлі? Вони відкидаються з цієї цунамі швидкої моди - або вони в порядку, дорога?

Річард Cristofoli, директор з маркетингу в універмазі "debenhams", не начхати: "Роздрібна торгівля, як правило, завжди швидко рухається, і критично це багатоканальний бізнес, а не просто високий вуличний бізнес.

"Так Дебенхамс сьогодні - вже п'ята частина продажів доводиться на онлайн, і все більше людей об'єднуються канали - вони роблять покупки в інтернеті, збір в магазині або дивляться в магазині, і покупки на своїх телефонах.

"Ми розглядаємо це як дуже плавні і динамічні місце бути, але, безсумнівно, це складно."

Дебенхамс

Topshop-це мережа магазинів, що знайти межу між онлайн та фізичні магазини розмивається.

Мс Sauvaire каже: "Ми знаємо, від розуміння того, що майже нікому тепер, в нашому магазині, вона була вже на нашому сайті.

Вона сказала, що люди бачать тенденції в соціальних мережах, переглядати онлайн, а потім піти у фізичний магазин, щоб приміряти одяг.

І ця розмитість меж, що дає реальну можливість протягом встановленого рітейлерів, каже вона.

"Якщо ми зможемо разом в'язати онлайн досвід з фізичним досвідом, вам краще знати наших клієнтів і дати їй персональний вибір, правильний продукт в потрібний час, що буде призове місце для роздрібної торгівлі."

І як це зробити? На основі технології, яка все ще знаходиться в розробці, - каже вона.

Тим часом, битва між швидкої моди і Хай-Стріт триває.

"Він тримає нас у тонусі. Жорстка конкуренція, спритний, увертлив конкуренція, які вони є, і це означає, що ви дійсно допитати Вашого бізнесу та операційної моделі, і хто ви для також," говорить мс Sauvaire.



Категория: Финансы