Як заробити гроші, як Instagram


Опубликованно 30.12.2017 01:05

Як заробити гроші, як Instagram

Похмуро Ляльки

Instagram, Facebook, належить фото додаток, став вигідним для багатьох дрібних підприємців. Отже, які ж секрети його успіху?

Коли Facebook купив фото-додаток Instagram в 2012 році для прохолодної $1 млрд (?760м), брови були підняті по вартості технологічний гігант був розміщений на це 18-місячного пуску.

Перенесемося в 2017, і в той час як Instagram може все-таки бути молодшою сестрою Facebook, він побудував численна громада 700 мільйонів користувачів - затьмарюючи обох Twitter і snapchat.

З поліпшеним фільтрів фотографії та розповіді Instagram, яка дозволяє користувачам завантажувати короткі відео, які зникають через 24 години, на платформі стала хітом серед фрілансерів і невеликих організацій, що прагнуть досягти нових аудиторій.

Так як ви можете використовувати його, щоб заробити гроші?

"Instagram-це ваш магазин фронт", - каже Донна Мак-каллок, модного стиліста, який працює під ім'ям похмуро ляльки.

"Люди не просять для візитних карток більше - вони просять за свої "ручки" [Instagram нік]. Це мить - ви обидва отримаєте ваші телефони, і ви підключені."

Кішка Пам'яток

Для інструктора йоги КПП пам'яток, гламурні картинки вона викладає себе вражаючі позиції йоги в мальовничих місцях по всьому світу призначені, щоб надихати і мотивувати її 77,000 послідовників.

Але вони також допомогти їй вибудувати бізнес.

"Я продав мій перший йога-ретрит в п'ять днів і все що я зробив, був виставлений один Instagram пост", - говорить вона.

"Я був дуже вражений і схвильований. Це сила Instagram".

Кішка каже, що вона буде витрачати години до крафта підписи поруч з її фото - іноді більше, ніж вона витратить на самій фотографії.

"Іноді я піти і зробити фотосесію з моїм партнером. Але зазвичай це я з автоспуску або тримаючи телефон у руці."

Як і Донна, Кіт знаходить додавши хештегі до фотографій інноваційний спосіб залучення нової аудиторії. Пошук #йога, приміром, буде виховувати її образи, поряд з іншими, в той час як Донна #ootd (обмундирування день) є на сьогоднішній день найбільш популярних.

"Це хороший спосіб знайти однодумців", - говорить кішка.

Гетті Зображень

Обидві жінки також використовувати репортажів постити відео, які, говорять, показують їх як вони є насправді - протиотруту від штучного блиску, що багато з Instagram як відомо, для додавання своїх зображень.

"Розповіді дозволяють людям отримати більше звертатися на ви як людина і бренд", - каже Донна.

"Розповіді як підглядав за тюлевих фіранок. Найбільший комплімент, коли люди кажуть, що ви зіштовхнетеся в життя, як ви робите на вашому каналі [стор. Instagram]".

Обидві кішки і Донна побудували своїх сторінках Instagram щільно навколо дуже специфічна тема - йога/центр здоров'я і моди, відповідно.

Це важливо, якщо ви хочете зростати кількість людей, які слідують вам каже Денні кою, фотограф з 80000 послідовників, які тепер також працює в якості консультанта Instagram.

За $ 300 в місяць його фірма соковитість каже, що це може "зазвичай" виростають рахунок на 2000 послідовників кожні чотири тижні. Методів для залучення передплатників включають в себе регулярне розміщення і маючи банк цікавих образів в руки.

"Ви не повинні розміщувати кожен день, але участі піки - після 24 годин це зробити", - говорить він.

"Важливо дотримуватися своєї ніші".

Денні Кою

Це поради Instagram теж.

"Якщо ти розповіси іншу історію кожен раз, коли ви приходите в Instagram люди будуть боротися, щоб зрозуміти, що ви намагаєтеся спілкуватися", - каже Джен Ронан, керівник фірми малого бізнесу для Європи, Близького Сходу і Африки.

"Переконайтеся, що ви задумайтеся про те, чого ви хочете Ваших клієнтів, щоб дізнатися і переконатися, що ви постійно посилюватися з плином часу."

Багато клієнтів Денні підприємства, каже він, хто хоче збільшити їх кількість для того, щоб виглядати "законних" на платформі.

"Час від часу це перспективний фотограф, який відчуває, що не може отримати номери, якого вони заслуговують", - говорить він. "Кожен повинен почати де-небудь".

Користувачів Instagram зі значним числом послідовників може бути підійшов бренди шукають "авторитетів" або "посли", щоб представляти їх на комісії.Інша Технологія бізнесу

Гетті Зображень Чому Швеція близькі до перетворення в безготівковій економіці Ви повинні дозволити 'робот' управляти своїми пенсійними накопиченнями? Це наступний фінансовий скандал, який чекає? Хотіли б ви прокотитися в небо безпілотні таксі?

Включення продуктів бренду і образи у фотографіях і відео може бути прибутковою підробітком, хоча ви повинні з'ясувати, який контент є спонсором у відповідності з правилами Instagram.

Донна Маккалох не робить цього: "я думаю, що я б втратити свою цілісність", - каже вона, хоча вона визнає, що носити одяг, яку їй дали.

"Але це тому, що я хотів його", - вважає вона.

І кішка пам'яток каже, що вона багато часу проводить "ні" на бренди вона не думає, що для неї - але вона визнає деякі.

"Немає жодної фіксованої плати в Instagram світ", - говорить вона. "У вас обговорення [марки] і у вас є, що ви думаєте ви коштує".

Денні Маккой каже: "вісімнадцять місяців тому я міг легко повертати за ?2,000-?3,000 в місяць з точки зору впливу змісту".

Але він каже, що ринок падає, тому що бренди порозумнішав. Якщо Instagrammer теги бренд в пост самостійно, бренд може використовувати зображення без оплати.

"Все буде спочатку запитати", - говорить він. "Але після того, як ви позначили їх і поставити його на Instagram, вони не повинні запитати вашого дозволу."

Маріанн Hardey

Але хіба це не трохи виключення продаються для людей, чий контент Ви захоплюєтеся? І інколи глядачі не розуміють, що вони дивляться на платний контент?

Маріанн Hardey, доцент кафедри маркетингу в університеті Дарема, вважає, що співтовариство Instagram не так довірливі.

"Легко кип'ятитися, що авторитети беруть гору, і люди не розуміють, вони бачать платний контент, але основні користувачі Instagram не дуже підкована в можливості фільтрації Контенту, фірмові або рекламні," говорить вона.

Головне - "будь посаду в радість" та "досить", - додає вона.

Таким чином, консенсус, здається, що якщо спонсорований Instagrammer популярним і привабливим, а зміст цікавим, Instagram покоління не заперечує.Технології слідкуйте за бізнес-редактор Метью стіни в Twitter і Facebook Натисніть тут для отримання додаткової технології бізнесу



Категория: Финансы