Burberry бачить 'величезні' вихід Великобританії потенційних


Опубликованно 08.01.2018 00:03

Burberry бачить 'величезні' вихід Великобританії потенційних

Гетті Зображень

Потенціал пост-вихід Великобританії з ЄС Британія "величезні", за словами Крістофера Бейлі, головний креативний директор британського люкс-бренду Burberry.

Але він сказав BBC, що він сподівається, анти-імміграційного клімату не будуть загрожувати Великобританії "процвітаючої творчої культури".

"Будучи в змозі обмінюватися ідеями, співпрацювати з людьми з інших культур і країн, є основоположною для будь-якого творчого бізнесу", - сказав він.

Містер Бейлі був виконавчим директором Burberry до липня.

Він повернувся до більш творчу роль, вручаючи головний виконавчий кермо Марко Гобетти. 'Творчо живлячи'

"Можливості і потенціал для зростання, і тут, у Великобританії і за кордоном, величезний," містер Бейлі, - сказав в інтерв'ю програмі Бі-бі-сі Радіо-чотирьох.

"Я думаю, що Брітанськості резонує в усьому світі", - сказав він. Митниця перевіряє вихід Великобританії з ЄС може коштувати 800м'

Компанія Burberry вважається британський бренд квінтесенцією, завдяки стійкої популярності його перевірити, шарфи і плащі, що споживачі за кордоном розцінюють як класичний британський стиль.

Агентство Reuters

Містер Бейлі описав Лондон як "енергетичний центр креативних індустрій" і він сказав, що Великобританія хвалився кращий дизайн і художні школи, залучаючи людей зі всього світу.

"У нас є творчо живильний країні, що люди хочуть харчуватися", - сказав він.

Коли його запитали, чи думав він, що політичний клімат до імміграції може представляти небезпеку для людей, що, він сказав, що "відчайдушно" не сподівався. Майорить прапор

Ми скористалися слабкістю фунта стерлінгів після виходу Великобританії голосують туристи, особливо з Китаю, з можливістю покупки ще дешевше на відвідування Великобританії. Компанія також виробляє деякі з своїх продуктів у Великобританії, надаючи ще одна перевага від слабкого фунта.

В даний час на Далекому Сході припадає майже 40% продажів компанії Burberry. Фірма не публікує розбивку по окремим країнам.

Карла Busazi, аналітик тенденція синоптики придбання wgsn, сказав Burberry була в сильному положенні, з його орієнтацією на експорт і чітко ідентифікувати бренд.

"Я думаю, це добре, що бренд, який майорить прапор Великобританії бачить вихід Великобританії з ЄС як позитивне явище. Я впевнений, що є багато брендів одягу, які дуже стурбовані тим, що це може означати для них.

"Це буде щось деякі Британські марки збираються боротися з і дизайнерських брендів, які в основному продають у Великобританії будете мати проблем у майбутньому". Йоркшир на утримання

Квартал і місяць, і зміни в галузі в поєднанні із зміною споживчого поведінки, створили невизначеність для Burberry, містер Бейлі сказав, що призвело до припинення запланованих 50 млн фунтів інвестицій в Лідс.

Компанія Burberry вже має два виробничі майданчики в Йоркширі, де його тренчи зроблені, але відразу після голосування вихід Великобританії з ЄС в минулому році в компанії заявили, що вони були відкладати рішення з приводу того, щоб продовжити з новою розробкою.

"Оскільки ми прийняли рішення і купили цю землю багато чого змінилося у світі і як будь-яка відповідальна організація, коли у вас є ці великі зрушення ви повинні задуматися," сказав пан Бейлі.

"Ми абсолютно віддані обліку нашого виробництва в цій країні з нашої фабрики в Йоркширі, але з новим сайтом ми просто взяти час, щоб переконатися, що ми розуміємо наслідки."



Категория: Финансы