План еasyjet спини для електричних літаків


Опубликованно 11.01.2018 00:46

План еasyjet спини для електричних літаків

Компанія easyjet

Компанія easyjet підтримав плани розвитку комерційних пасажирських літаків, оснащених акумуляторними батареями замість звичайних авіаційних двигунів.

Авіакомпанія хоче, щоб пропонований літаки для перевезення пасажирів на коротких маршрутах, можливо, в протягом 10-20 років.

Прототип буде розроблений нова американська фірма під назвою Райт Electric, яка вже побудувала два сидіння батарейка літак.

Новий, більш великий літак буде мати дальність 335 миль, - повідомив він.

Також це означало, що вона могла б охопити популярні маршрути, такі як Лондон, Париж, Брюссель, Амстердам, Кельн, Глазго і Едінбургу.

Можливу участь компанії easyjet був вперше виявлений в березні 2017 року.

Керолін Маккол, виконавчий директор easyjet і сказав, що тепер вона була впевнена, що такий літак, можливо, перевозив 220 пасажирів, в кінцевому підсумку літати.

"Ми поділяємо амбіції з Райтом Електричний для більш стійкого авіаційної промисловості", - сказала вона.

"Як ми вже бачили в автомобільній промисловості, авіаційній промисловості будуть шукати в електричній технології, щоб зменшити наше вплив на навколишнє середовище".

Агентство Reuters

Райт Electric був заснований тільки в минулому році в США.

Він сказав, що підтримка авіакомпанії easyjet був "потужним перевірки" своїх планів, що пов'язано з розробкою нових хімічних накопичувачів енергії", які легше, ніж звичайні батареї.

Фірми стверджували, що в разі успіху ця нова технологія призведе до подальшого більшу частку в обсязі палива спалюється в повітрі і на землі, великий скорочення викидів, а також призведе до набагато тихіше літака.

Райт Електричний пояснив, що нові батареї він сподівається винайти б потужності гвинти або вентилятори авіаційні двигуни.

Однак двигуни будуть ставити усередині крил літака, а не кинула під ними.

Вона заявила, що зробить літаки більш аеродинамічними і скоротити опір.

Акумулятори, фірма запропонувала, буде розташовуватися в головному корпусі літака.

Представник компанії сказав Бі-бі-сі, що технології швидко змінюються і що його кращим варіантом для комбінація літій-іонних і алюміній повітряні батареї, які повинні бути в півтора-два рази потужніше, як існуючі версії.



Категория: Финансы