Законопроект чит Фольксвагена робить $30 млрд.


Опубликованно 17.01.2018 07:25

Законопроект чит Фольксвагена робить $30 млрд.

/Гетті

Викиди дизельний скандал "Фольксваген" буде коштувати додатково $3 млрд (€2,5 млрд), тому що двигуни виявилися набагато більш технічно складним і трудомістким", щоб адаптуватися, - сказали в компанії.

Додаткові витрати, для кріплення двигунів в США, займає загальну суму до 30 млрд дол.

Через два роки після першої виниклої проблеми, Volkswagen як і раніше намагаються поставити криза позаду.

Окремо прокуратура Мюнхена провів арешт у зв'язку зі скандалом.

Німецькі ЗМІ назвали людини, взяли під варту, як Вольфганг Хатц, колишній член Ради директорів Фольксваген пристрій Porsche. Однак не було ніякого офіційного підтвердження його особи.

Пан Хатц був керівником відділу досліджень і розробок на VW, що належать Porsche і провів інші ролі в групи VW, у тому числі в області розробки двигунів на Audi. Він був припинений після тест-обман викиди дизельних була викрита. Потім він покинув компанію.

У минулому році Porsche заявив, що не було знайдено свідчень проти нього.

Гетті Зображень

Як повідомляється, пан Хатц був близький до екс-головний виконавчий Фольксваген, Мартін Вінтеркорн, який заперечує будь-якого знання "поразка пристроїв", що дозволило засобами, щоб штучно знизити викиди під час тестів, перш ніж їх існування було відкритим доступом.

Інший колишній виконавчий Ауді, Pamio Джованні, був узятий під варту на початку цього року, на прохання Міністерства юстиції США. Одна людина досі був ув'язнений у зв'язку зі скандалом: інженер Фольксваген Джеймс Лян отримав 40 місячний строк до суду США в минулому місяці.'Несподівана і небажана'

Новина про додаткового фінансового навантаження від транспортних засобів у Сполучених Штатах підкреслює труднощі компанії, що мають навколо себе від скандалу.

Акції німецького автоконцерну спочатку різко впали в п'ятницю, хоча пізніше вони повернули більшу частину втрачених позицій.

"Це ще одна несподівана і небажана оголошення від VW, а не тільки від заробітку і перспективи грошового потоку, але і з точки зору довіри до управління", - сказав Арндт Ellinghorst, аналітик Evercore ІСІ.

Фольксваген першим визнав у вересні 2015 року, що вона використовувала нелегальне програмне забезпечення, щоб обдурити тести викидів.

З тих пір фірма стала адаптувати свої автомобілі у відповідності з законодавчими вимогами. Але процес у Сполучених Штатах, виявляється складніше, ніж очікувалося.

Це теж внесення змін автомобілі в Європі, але процес йде більш простим, VW сказав.

Додаткові витрати будуть відображені в результатах третього кварталу Шкоди, які будуть представлені в наступному місяці.



Категория: Финансы