Представлений Citroen C5 Aircross для Європи


Опубликованно 02.06.2018 00:40

Представлений Citroen C5 Aircross для Європи

За рік у Китаї реалізували понад 40 тисяч кросоверів Citroen C5 Aircross, зібраних на спільному підприємстві Dongfeng PSA. Чим же відрізняється новачок для ринку Старого Світу?

Габарити Citroen C5 Aircross якраз між соплатформенными Peugeot 3008 і 5008 (трійця ділить платформу EMP2): довжина становить рівно 4500 мм, розмір колісної бази дорівнює 2730 мм, а дорожній просвіт — аж 230 мм. Кросовер буває тільки передньопривідним, що обумовлено напівзалежної задньою підвіскою.

Опціонально C5 Aircross може оснащуватися передовою гибравлической підвіскою Progressive Hydraulic Cushions, яка дісталася йому першому серед серійних новинок концерну. Суть інноваційної підвіски в тому, що звичайні амортизатори доповнені гідравлічними обмежувачами ходу, які замінили прості гумові демпфери. І при малих діапазонах переміщення нові амортизатори мають малий опір, забезпечуючи кращу плавність ходу. А при жорстких ударах в кінці відбою і стиснення їх страхують як раз додаткові гідравлічні буфери стиснення.

Європейський Citroen C5 Aircross в цьому плані не відрізняється від китайського, чого не скажеш про інтер'єр. Тут новий триспицеве кермо замість четирехспіцевого. Задній диван з розділеною в пропорції 60:40 спинкою поступився місцем трьох індивідуальних крісел, за аналогією з компактвеном Picasso. Причому, кожне окреме крісло може поздовжньо переміщатися в межах 150 мм, а також має п'ять фіксованих положень спинки.

Відповідно, в залежності від положення заднього ряду варіюється і обсяг багажника — від 580 до 720 л. Якщо скласти задній ряд повністю, утворюється обсяг 1630 л. Список опцій включає всі сучасні системи активної безпеки, у тому числі камери кругового огляду, бездротову зарядку для смартфона, позашляхову систему Grip Control, яка змінює режим роботи протибуксовочною електроніки, та багато іншого.

Найбільш помітні відмінності — під капотом. Якщо в Китаї Citroen C5 Aircross оснащується тільки бензиновими турбомоторами 1.6 THP (167 к. с.) і 1.8 THP (204 л. с.), які випускають на місцевому підприємстві і агрегатируют виключно з шестиступінчастим “автоматом“. “Евронабор“ пропонує набагато більший вибір. Все починає від трициліндрового турбомотора 1.2 PureTech (130 к. с.), а основна ставка зроблена на дизельні двигуни: 1.5 BlueHDi (130 к. с.) і 2.0 BlueHDi (177 к. с.). Крім шестиступінчастою “механіки“ доступний новий восьмиступінчастий “автомат“.

У наступному році з'явиться і гібридна версія з електромотором на задній осі і можливістю підзарядки сумарною потужністю близько 300 л. с. Чисто електричний запас ходу такого кросовера буде складати близько 60 км. Випуск Citroen C5 Aircross налагодять на підприємстві PSA у французькому Ренн-ля-Жане, де вже роблять Peugeot 5008, а продажі стартують восени. У тому числі в Україні.

Нагадаємо, що Citroen C5 Aircross спочатку був розрахований під потреби китайського ринку.



Категория: Авто