ТОП-5 автомобільних міфів, в які вірить більшість


Опубликованно 30.09.2018 00:09

ТОП-5 автомобільних міфів, в які вірить більшість

Список найбільш поширених автомобільних помилок підготував 24 Канал.

Міф №1. Безпілотні автомобілі їздять самі по собі

Автопілоти в автомобілях вже давно перестали бути новиною. Але багато водіїв так і не зрозуміли, що це швидше допоміжна система, а не справжній автопілот. Зокрема, машина все ще не може розпізнавати всі знаки і може, наприклад, проїхати на червоне. Тому водії повинні бути завжди готові взяти на себе управління.

Міф №2. Одна кінська сила дорівнює силі середньої коні

Насправді одна кінська сила приблизно в 1,5 рази більше сили коні. Вважається, що вимірювання потужності двигунів в кінських силах придумав Джеймс Ватт, для красивої та наочної ілюстрації можливостей автомобілів. І його величина дійсно базувалася на спостереженнях за кіньми, але виявилася дуже неточною, так і кінська сила - поняття не дуже зручний для розрахунків. Тому в 1882 придумали дійсно наукове поняття, яке назвали на честь знаменитого інженера - Ват.

Міф №3. Пробки утворюються тільки з-за аварій

Потрапляючи в пробку багато починають вдивлятися в далечінь, намагаючись розгледіти вдалині ДТП. Це дуже логічно - автомобілі розбиваються, перекривають рух, потік машин сповільнюється і утворюється пробка. Але по дослідженню японців, з'ясувалося, що часто виникають пробки просто з-за того, що водії несвідомо змінюють швидкість, навіть в ідеальних умовах. Вони провокують затримки автомобілів, які з часом призводять до заторів.

Міф №4. Чим важче авто, тим воно безпечніше

За результатами досліджень з'ясувалося, що вага не грає великої ролі для безпеки авто. Так, пасажири більш важких авто статистично отримують менше пошкоджень, але ця різниця дуже незначна. Більше значення має оснащення авто - подушки безпеки, спеціальні електронні системи, пристебнутий ремінь та інше.

Міф №5. Розширення проїзної частини знижує кількість пробок

Як показало дослідження, розширення дороги приваблює більше автомобілів і трафік не змінюється. Розширюючи дорогу нею просто почнуть користуватися частіше і навантаження не зміниться.

Це підтверджується таким експериментом. Якщо оголосити дорогу на 15 000 автомобілів в день пішохідною, це збільшить трафік на інших дорогах всього на 10 000 в день, що досить незначно.

Раніше були опубліковані ТОП-5 корисних порад по осінньому водіння.



Категория: Авто