Експорт в Індію: плюси, мінуси, підводні камені


Опубликованно 21.10.2017 13:26

Експорт в Індію: плюси, мінуси, підводні камені

Є велика спокуса вийти на большой ринок. Такий ринок может дати підприємству завантаження 100% РИ й створити простір для зростання.

Для початку пропонуємо провести тест готовність компанії експортувати.

Нераціонально фокусуватись на ринку в силу ризиків. Проте якщо оцінити ресурс, котрі підприємству необхідно затратити в дослідження ринку, адаптації до нього продукт/послуги, налагодження логістики, документації в інших необхідних кроків до експорту, фокусування на ринку может бути цілком оправданим. Прежде всего, якщо мова йде про Індію, котра ритм розвитку випереджає Китай i d большой ймовірністю повторить успіх Китай.

Є Статистичні дані, котрі свідчать на користь експорту в Індію: например, в 8 місяців цього рок-Україна експортувала в Індію агротоварів в $1,3 млрд, що в 2 Рази експорту в тот же Китай.

Але, окрім статистики, є ще емпіричні дані, котрі Офіс черпає c. торгових місій. Наприкінці вересня в Індію поїхало 11 українських компаній з. агросектору в приладо/машинобудування. Вибір галузей не випадковий.

1. Середній клас Індії стрімко зростає, i відповідно його готовність на бажання платити i отримувати продукт харчування більш високої якості.

2. Швидко розвивається інфраструктура. Щоб зрозуміти * * * * масштаби погляньте на нові транспортні розв'язки Делі чи, например, розбудову мережі метро в Мумбаї, до речі, вже працює українська компанія.

До початку місії Офіс провів зустрічі з кожною компанією, щоб вибудувати чіткі очікування від місії i Тим же створити план дій для кожної компанії. З допомогою Western NIS Enterprise Fund, який підтримує ініціативи з просування реформ в Україні в трансформаційні проекта, Офіс найняв консультант в Індії, котрий під профиль кожної компанії організував B2B зустрічі.

Ретельна підготовка важить багато, проте цели не запорука успішного початку експорту. Повернемось до емпіричних данных, котрі кандидаты місій отримують безпосередньо під час участі.

Індія — специфічна країна у веденні бізнесу. Країна "no problem" без прив'язки до часових рамки, коли ці питання/проблеми можуть бути вирішені.

Індія — непередбачувана. За кілька днів до торгової місії був повністю змінений Кабінет міністрів. Цели не завадило представникам Міністерства економічного розвитку в торгівлі i Міністерства аграрної політики в продовольства пройти результативні переговори щодо відкриття ринку Індії для українських фруктів на ягід. Проте такі "несподіванки" для Індії є скоріше нормою життя.

Здесь я увидел, извините, я не зможете перевірити компанію в * * * * платоспроможність, таких відкритих ресурсів просто не існує. Мая важливо знайти надійного місцевого социально-чи-консультант, який зможе врахувати всі культурні особливості ведення бізнесу i допоможе компанії налагодити роботу на ринку Індії. Офіс з просування експорту має напрацьовані i перевірені контакт, котрими мой ділимось з українським компаніям за запитом.

Індія — перспективний ринок: 1,3 млн. населення, 60 міст в котрих населення перевищує 2 млн. жителів, 465 млн користувачів інтернету i майже стільки ж смартфонів, 20 млн автомобілів, котрі за програмою уряду повинні бути повністю замінені на електромобілі до кінця 2032-рок.

Здогадайтесь, кто черга в торговій місії был дві години? Так, до українського виробника зарядних пристроїв для електрокарів.

Індія — ринок, тільки 14,37% ВВП формує агросектор, у якому задіяно майже половина (48,9%) ресурса країни, що безперечно свідчить о застарілі, предлагаемых ведення s/g i необхідність модернізувати його.

Темпи розвитку інфраструктури может прослідкувати простой прикладі розвитку залізниці. За останні 4 Роки в розвиток залізничних шляхів було інвестовано $60 млрд, тоді Як з. 1947 г. 2013 було витрачено $75 млн.

Індія — огда-й інші галузі з високим потенціалом: меблева галузь, суднобудування, послуги з ремонту технічного обслуговування, послуги, пов'язані з подорожами на інші.

Індія приваблива i ризикована, і через ризикованість ще більш приваблива, так Як не всі мають відвагу пробувати i залишають простір для настирливих в впевнених.

10 компаній, які взяли, повезло, у торговій місії в Індію, знайшли потенційних партнерів. Уже відома інформація про перші контракти, мой будемо інформувати на них із дозволу компаній в наших ресурсах.

Також хочемо поділитись презентацією нашого консультанта по Індію, Ах загальна, ale містить дані, котрі будуть корисними Тим, хто придивляється до ринку Індії.

Doing Business in India

Наступна торгова місія в Канаде, объявления торгових місій можете слідкувати на сайті Офісу.

Офіс з просування експорту створює практичні рішення на інформацію дає. Рішення, куди експортувати, приймає український виробник, я здесь важливо не проґавити можливості.



Категория: Мода и Стиль