Тюнінговий Hummer H1 став ще брутальніше
Опубликованно 07.06.2018 00:00
Об'єктом для побудови так званих рестомодов, реставрованих і модернізованих автомобілів, позашляховики Hummer H1 стають вкрай рідко. Цивільні версії, що будувалися в 1992-2006 роках компанією AM General на одній лінії з армійськими всюдиходами M-998 HMMWV, мали за великим рахунком лише два недоліки - це незручний інтер'єр і відносно низька потужність: більшість машин розвивало від 150 до 200 л. с. і лише остання партія зразка 2006 року оснащувалася 300-сильними турбодизелями General Motors Duramax V8 6.6. Виправити ці огріхи взялася фірма Mil-Spec Automotive з Уичиты (штат Канзас), що займається в основному реставрацією різноманітних пікапів.
Спільно з колишніми співробітниками фірми AM General канзасьці побудували кілька прототипів, а тепер готові випустити модернізовані машини на продаж. За основу беруться саме цивільні Хаммери, хоча фірма готова будувати позашляховики і з кузовами армійського типу: всього покупцям запропоновано п'ять версій - аж до двомісного пікапа з довгою вантажною платформою.
Алюмінієвий кузов повністю очищають від старої фарби і наносять нову, як обіцяно, надміцне покриття. Плюс додатковий захисний каркас і нові бампери: довжина Н1 виростає з колишніх 4686 до 4966 мм. Зрозуміло, у машини нова світлодіодна оптика, включаючи «люстру» на даху. Із зовнішніх доповнень помітні також дрібні вставки в радіаторну решітку, а приховані від очей нові газові упори капота і керамічна ізоляція двигуна.
Компанія не вдається в подробиці своїх доробок. Відомо, наприклад, що використаний новий двигун Duramax V8 6.6 (серії LBZ замість колишньої LLY), який фахівці фірми форсують до 507 л. с. і 1355 Нм. У парі з мотором — автоматична трансмісія Allison 1000, але не з п'ятьма, як раніше, а з шістьма передачами. І, звичайно ж, збережена двоступенева роздавальна коробка.
Двигун оснащують шноркелем, завдяки чому глибина який форсується броду зростає до 107 см, а модернізована підвіска (раніше з портальними мостами) збільшує кліренс до небувалих 457 мм. Однак нові гальма з однопоршневыми механізмами обходяться без АБС і стоянкового гальма. Хоча антиблокувальна система не завадила б: паспортна швидкість такого монстра спорядженої масою 3,4 т сягає 155 км/ч.
Салон модернізованого Хаммера в ательє Mil-Spec обшивають не боїться вологи шкірою, встановлюють чотири нових крісла, кермо Momo, приладову панель в авіаційному стилі і аудіосистему JL Audio Premium. У числі інших доповнень — електрообігрів лобового скла, камера заднього виду, електроприводи зовнішніх дзеркал та склопідйомників, кнопка запуску двигуна і сучасна рульова колонка. Однак подушок безпеки у модернізованого Хаммера немає.
Перша товарна машина фірми Mil-Spec — чотирьохдверний пікап Launch Edition #001 — оцінюється в 218500 доларів. Тобто, враховуючи, що Хаммери Н1 на вторинному ринку США коштують приблизно 30-50 тисяч доларів, весь обсяг робіт канзаського ательє обходиться ніяк не дешевше 150 тисяч доларів.
Hummer H1 не раз був об'єктом тюнінгу, нагадаємо, що одним з найбільш відомих екземплярів став побудований для Арнольда Шварценеггера електричний Н1.
Категория: Авто