Fun on the Autobahn: чи Правда, що німецькі автобани побудував Гітлер


Опубликованно 09.02.2019 00:14

Fun on the Autobahn: чи Правда, що німецькі автобани побудував Гітлер

Один з образів, з яким стійко асоціюється Німеччина - хороші дороги. Автобани з їх ідеальним покриттям і відсутністю обмежень у швидкості - справжня мрія українських водіїв.

Існує стереотип, що появі хороших доріг німці повинні бути вдячні нацистам. В обговореннях в інтернеті можна часто зустріти аргумент, що “Гітлер звичайно той негідник, але хоч автобани для своєї країни побудував“.

Як виявилася, по правді кажучи, це зовсім не так. Як створювалися знамениті німецькі автобани розповів Автоцентр.

Перший автобан був побудований в 1932 році - за рік до приходу Гітлера до влади. Більше того, до того, як стати біля керма, нацисти всіляко виступали проти будівництва автобанів, так як вони були платними і на думку лідерів партії, були потрібні тільки багатіям, а не звичайним людям.

Їхня позиція різко змінилася після приходу до влади - будівництво доріг використали, як пропаганду. Стверджувалося, що дороги в нагоді при війнах, до того ж з допомогою будівництва доріг суттєво знизиться безробіття.

Але, як показує статистика, будівництво доріг Гітлера була лише пропагандистської показухою. При безробіття в 5,6 млн. людей, на дорогах працювали в кращі роки не більше 120 тисяч.

Це були абсолютно підневільні люди, які працювали вручну практично без зупинки і отримували копійки. На кожні 4 км за статистикою, гине один робітник. Всього побудували лише 3800 кілометрів доріг при Гітлері, але завдяки безлічі постановочних фотографій саме він закарбувався у поданням німців, як батько німецьких доріг. Тоді як насправді знамениті автобани були побудовані вже після війни.

А пізніше автобани увійшли в історію, як один з безлічі невід'ємних символів Німеччини. Закріпив цей образ класичний альбом німецької електронної групи Kraftwerk - Autobahn.

Раніше публікувався ТОП-5 секретів “Запорожця“: “Горбатий“ поганим авто.



Категория: Авто