Новий логотип представили у Nissan
Опубликованно 18.07.2020 00:34
Японський бренд анонсував зміну логотипу. Вперше нове “обличчя“ компанії приміряє на собі кросовер Ariya. Гарний промо ролик з еволюцією лого представили в YouTube.
Якщо раніше назву бренду було охоплено цільним колом, усередині якого красувалося ім'я, то тепер межі його перервані. Та й сам коло вже не той, фактично це лише обрис з розімкнутими сторонами по краях написи.
У компанії таке рішення пояснили тим, що з плином часу і розвитком цифрового прогресу саме так сприймаються ними зміни у світі.
Це не перша зміна логотипу марки, раніше змінювалася не тільки форма, але і сама назва.
Раніше ми повідомляли, що Volkswagen змінили логотип.
Категория: Авто